fbpx

Edzésterv

Content coaching. Aha.
És az meg mi?

Személyre szabott tartalommarketing edzésterv Neked, a vállalkozásodnak, az ötleteidnek, a lehetőségeidnek. 

A content coaching abban támogat, hogy az általad létrehozott és publikált tartalmak megszólítsák, és a boltodig, sőt még a vásárláson túl is elkísérjék a célcsoportod tagjait. Három hónapnyi konzultációk és gyakorlás végére megtalálod, hogy milyen értéket kínálsz a közönségednek, kit is szeretnél megszólítani,  mit szeretnél nekik mondani, milyen felületeken, és hogyan kommunikálhatsz velük hatékonyan, és hogy mitől lesz mindez fenntarthatóan a tiéd.

A kincs, amit a tartalom-marketing edzéstervedben keresel, benned van, csak elő kell bányászni. 🙂 A végeredmény pedig egy általad is önállóan fenntartható, jól működtethető tartalom-marketing folyamat.

De miért ez a neve? 

Content, azaz tartalom, a marketing-tevékenység anyaga, a szavak szövete, a szöveg ereje, a híd szolgáltatásod és ügyfeleid, a terméked és vevői, a céged és megrendelői között.

Coaching, azaz edzés, valamiféle fejlődéshez nyújtott támogatás, értő kísérés, közös jelenlét egy folyamatban, ahol az egyik fél tanul valamit, az “edző” pedig ezt a tanulást támogatja: információval, testre szabott tapasztalattal, ötletekkel és rengeteg inspirációval

Content design: na és az mi?

Tartalommarketing tervezés, tökegyszerűen

Bonyolultabban 1-gyel: a service design módszereit (a szolgáltatások felhasználókra szabott intelligens tervezése) tartalmaink tervezéséhez is használhatjuk. Sőt, muszáj így tennünk, ha az analitikából nyerhető adatokon túl közönségünk valódi kíváncsiságára, érdeklődésére, igényeire szeretnénk szabni tartalmainkat. Ezek fogják elvezetni őket hozzánk. 

Kipróbálnád a kompakt módszert? Gyere Content design (téma-tervező) workshopra!

Az edzésterv – három hónap alatt formába (azaz tartalomba:) hozunk!

Összeállt a marketinged, működik, méred, fejleszted? Van még, ami hiányzik belőle? Ötletek? Folyamatok? Energia? 

Rágyúrnál…?

Talán hallottad már ezerszer: vevőidet a stabilan értékes, őszinte, rendszeres kommunikáció hozza el a boltodig. Közös munkánk során az ehhez szükséges tartalom-készítő izomzatot építjük fel neked.  Kigyúrjuk a hozott anyagból a tartalomkészítés számodra fenntartható módjait, hogy hatékonnyá, és élvezetessé váljon vállalkozásodban a kontent-kreálás.

Ha olyan vállalkozó, cégvezető, marketinges, vagy ötletgazda vagy, akiben van kedv, elszántság és hosszú távú, belső erőforrás a tartalomkészítés elsajátításához, akkor ezt az edzéstervet neked találtam ki. 

A content coach abban segít neked, hogy az általad létrehozott és publikált tartalmak egészen a boltodig szállítsák a célcsoportod tagjait. Ez pedig egy fejlődési folyamat. Megtalálod, hogy mit szeretnél mondani, pontosan milyen értéket kínálsz a vevőidnek vagy megrendelőidnek, hogy kihez tartoznak az értő fülek, amelyekig el szeretnél jutni, milyen felületeken, és hogyan kommunikálhatsz velük hatékonyan. A kincs, amit a tartalom-marketing edzéstervedben keresel, valójában benned van, csak elő kell bányászni… – mondaná egy motivációs tréner.

Kezdhetjük?
Írj rám
content_coaching_kalligrafia1
edzésterv timeline

Felépítés: 

A három hónapos folyamat során beszélgetünk marketingről, előásunk témákat, kidolgozunk ötleteket, létrehozunk akcióterveket, vázlatokat és szövegeket, felfedezünk egy csomó lehetőséget. Heti egy alkalommal konzultálunk (másfél-két órában, személyesen vagy online), a konzultációk között pedig lesz egy csomó “házi feladat”, mindkét fél számára. Mielőtt belevágnánk, egy nulladik alkalommal kitűzzük a célokat (és megbizonyosodunk arról, hogy valóban itt van-e az ideje belevágni).

1. hónap: Építsünk kisautót!

Célcsoportodnak konkrét üzenetekre van szüksége ahhoz, hogy felismerjék, tőled fognak vásárolni. De az üzeneteidet nem tudod pitypang módra a levegőbe fújni (kivéve, ha kutyatej vagy), kell hozzá egy jármű, úgymond “kisautó”, ami elszállítja értékeid hírét a leendő vevőkhöz. Lesz a járművednek formája (milyen felületeket, milyen csatornákat használsz), lesz motorja (például egy ügyes tartalom-naptár, vagy a mellé épített okos automatizmusok), lesz sebessége (például hogy mennyit, milyen gyakran írsz-posztolsz ide-oda), és töltünk bele benzint (témákat találunk, sokat, sokfélét), stb., stb., stb., a metafora szabadon bővíthető. Végül pedig lesznek utasok: ezek a te élő kommunikációs üzeneteid. 

2. hónap: Én vezetek, ülj mellém!

Ha megépítettük a járművet, amivel az üzeneteidet célba juttathatod, megnyomjuk a “START” gombot (vagy slusszkulccsal indul az autód?), és kezdődik a móka: szövegeket készítünk, publikálunk, reakciókat figyelünk, kérdezünk és válaszolunk, egyszóval indul a “tartalom-marketingezés”.

3. hónap: Vedd át a volánt!

Hamarosan tiéd a jármű-vezetői engedély, a saját content-jogsi! 🙂 Most már átveheted a kormánykereket, és vezetheted a közösen megépített járművet: az általad írt szövegeket lektorálom, javítgatom (ha kell egyáltalán), újabb témákat találunk ki, továbbfejlesztjük és finomhangoljuk a tartalomnaptárat – a publikálás már a te kezedben van. Konkrét elérési célokat tűzünk ki, méréseket állítunk be.

Neked szól a content coaching?

  • Ha vállalkozó vagy, és marketingedből már csak a jó (vagy még jobb) tartalmak hiányoznak;

  • ha marketinges vagy, aki elakadt a tartalmak fejlesztése (vagy a motiváció) terén; 

  • ha most induló céged kontent-stratégiáját eleve szakértői tudás alapján raknád össze;

  • ha meglévő tartalommarketing-tevékenységedet frissítenéd;

  • ha hatékonyabban szeretnéd briefelni ügynökségedet, szövegíródat, tartalommarketingesedet;

  • ha fejlődnél, írnál, forgatnál, publikálnál, inspirációt és ötleteket gyűjtenél;

AKKOR IGEN! 🙂 Vágjunk bele a 3 hónapos kalandba együtt!

Belevágunk?
Írj rám

Miből áll a content coaching?

Három egymást követő hónap alatt közönséget építünk üzeneteidhez. Megtanulsz önállóan tartalom-marketing folyamatot menedzselni, azaz tartalom-stratégiát építeni és azt fenntarthatóan üzemeltetni. 

  • Az első hónap során konzultációk, korábbi tudásod, anyagaid és “desk research” segítségével összeállítjuk a tartalom-naptáradat, kommunikációs tervet konkrét akciókkal, szövegtervekkel.
  • A második hónapban elkészítem számodra és segítségeddel a szükséges szövegeket, tartalmakat, publikálunk. 
  • A harmadik hónapban már én segítek neked a szövegek létrehozásában és publikálásában, azaz átveszed tőlem a feladatokat. Innentől önállóan tartalommarketingelhetsz! 🙂
  • Jöhet a következő modul? Ha továbbmennél, lesz rá lehetőség: konzultálhatunk bizonyos időközönként, vagy belevághatsz a következő három hónapodba. Mert a fejlődés örök. 🙂
Belevágunk?
Írj rám

Mivel gazdagodsz a content coaching végére?

  • tartalom-marketing alapok (vagy továbbfejlesztés), gyakorlatban, pont rád szabva
  • 3 hónapnyi tartalom-naptár tele ötletekkel,
    • melyet bármikor újra és újra létre tudsz hozni
  • a content coaching elméleti tananyag vázlata (“kötelező olvasmányok”-kal)
  • korábbi marketing-tevékenységed frissítése, szükség esetén új irányokkal
  • rengeteg inspiráció: és az inspiráció forrásainak titkos lelőhelyei… 🙂
  • egy a cégedet, a tevékenységedet jól ismerő konzulens, akihez bármikor fordulhatsz
  • magabiztosság a szövegírás, tartalom-kreálás, interakciók és publikálás terén
  • zárt content coaching Facebook-csoport tagság

Rövidített, kompakt tartalom-tervezés érdekel?
Gyere el a következő Content design (téma-tervező) workshopra!

Jól jönne némi infó, inspirációt, #lovecontent?
Kövesd a Content coaching Facebook-oldalát!

content design workshop
on the road wider
Belevágunk?
Írj rám
Adatvédelmi Beállítások
A felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket használunk az oldalon. Amennyiben böngészőn keresztül látogattad meg az oldalt, akkor elutasíthatod, blokkolhatod vagy eltávolíthatod a sütiket a beállításokban. Az oldalon előfordul harmadik féltől származó süti is. Módodban áll megválogatni, hogy hozzájárulsz-e ezek használatához. További részletes információkért kattints ide: Adatvédelmi Szabályzat
Youtube
Tartalom megjelenítésének elfogadása - Youtube
Vimeo
Tartalom megjelenítésének elfogadása - Vimeo
Google Maps
Tartalom megjelenítésének elfogadása - Google